Vintage gift wrapping

Salut,

Revin azi cu o alta postare si creatie in limba romana.Asta pentru ca am inceput o noua colaborare cu DACOart. Un brand romanesc cu materiale pentru lucru manual, atat pentru adulti cat si pentru copii.

Doresc sa ma adresez in mod special publicului din Romania si sa va fac cunostinta cu gama DACOart. Daca ati vizitat blogul meu in trecut, banuiesc ca ati aflat cate putin despre Adaconi, DACOart. Daca nu, va rog sa vizitati site-ul lor pentru mai multe detalii.

Pentru azi am pregatit o idee pentru ambalarea unui cadou pentru cei dragi, folosind produse de la DACOart.



Am fost inspirata de stilul vintage combinat cu stilul scandinav. O metoda simpla, dar de efect atunci cand dorim sa facem un ambalaj mai special. Daca va place forma, dar nu si textura sau modelul pe un anumit obiect, puteti schimba asta cu vopsea, sclipici, etc...Asa am procedat cu aceasta stea, care initial era alba cu mici detalii. Am folosit partea autoadeziva pentru a pune un strat de sclipici.

Cam atat pentru azi. Va astept si data viitoare cu o noua creatie. Aveti grija de voi!

Materiale folosite:

AD227- Steluta cu bumb
AD220- Pom-Pom
AD219- Decorici mici
PG005- Pungi hartie natur
LC050- Silipici
PU050- Multisararita glitter
FF101- Foarfeca birou
Snur din bumbac


Comments

Post a Comment